Wees er snel bij: Deze pagina verdwijnt over...

Dagen
Uren
Seconden

Master je fotografie met Lightroom

Ontdek Lightroom Zonder Moeite!

Jouw Weg naar Perfecte Foto's

Claim je bonussen + 50% korting op Lightroom Online Cursus Nu van €250,- voor €125,-

Al gestest door personen
Eindcijfer voor deze cursus
0 +
Lessen
0 +

Dit krijg je EXTRA als je NU gebruik maakt van deze actie:

Alle bonussen op een rijtje

14 dagen niet goed, geld terug garantie

* Alleen voor de mensen die direct actie ondernemen en vanavond (dinsdag 22 oktober 2024) nog meedoen met deze actie.

Ontdek de kracht van Lightroom

Jouw Weg naar Perfecte Foto's

Ben je klaar om jouw fotografie naar een hoger niveau te tillen? Met deze Lightroom Online Cursus neem ik je stap voor stap mee door elk aspect van Adobe Lightroom, van de basis tot geavanceerde technieken. Of je nu een beginner bent of je kennis wilt verdiepen, deze cursus geeft je alle tools die je nodig hebt om je foto’s professioneel te bewerken en organiseren.

Importeren

Wat is Lightroom? - Bibliotheek

organiseren

Wat is Lightroom? Presets - Voorinstellingen

ontwikkelen

Wat is Lightroom?

Les 1 – Starten met Lightroom

Les 2 – Bibliotheek

Les 3 – Ontwikkelen – Basis

Les 4 – Ontwikkelen – Plus

Les 5 – Kaart

Les 6 – Boek

Les 7 – Presentatie

Extra video’s

naslagwerk

Veelgestelde Vragen (FAQ)

De cursus is geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Als je net begint met Lightroom, leer je stap voor stap hoe je je foto’s kunt beheren en bewerken. Heb je al ervaring met Lightroom? Dan biedt de cursus ook diepgaande lessen voor gevorderde gebruikers om je vaardigheden verder te ontwikkelen.

Je hebt een computer of laptop nodig met Adobe Lightroom Classic versie geïnstalleerd. Ook is een stabiele internetverbinding handig om de video’s te bekijken. Je kunt een gratis proefversie van Lightroom downloaden via Adobe, mocht je het programma nog niet hebben. In de cursus helpen we stap voor stap hoe en waar je dat kan doen.

Als je je nu inschrijft, krijg je levenslange toegang tot de cursus en alle toekomstige updates. Dit betekent dat je altijd kunt terugkomen om nieuwe video’s te bekijken en je kennis up-to-date te houden.

De cursus wordt regelmatig bijgewerkt om in lijn te blijven met de nieuwste Lightroom-updates. Zodra Adobe nieuwe functies of veranderingen uitbrengt, pas ik de cursus aan, zodat jij altijd met de laatste kennis werkt – zonder extra kosten.

De cursus bestaat op dit moment uit 48 uitgebreide video’s die verdeeld zijn over verschillende lessen en modules. Van het organiseren van foto’s in de Bibliotheek tot het geavanceerd ontwikkelen van foto’s in de Ontwikkelen module, je krijgt een volledige en gestructureerde begeleiding.

Geen zorgen! Naast de cursus krijg je ook toegang tot de besloten community, De Lightroom Club. Hier kun je al je vragen stellen, feedback krijgen op je werk en ervaringen uitwisselen met andere cursisten. Daarnaast hebben we ook nog een forum waarop je vragen kan stellen.

Dit is een exclusieve community speciaal voor deelnemers aan de cursus. Hier kun je je vragen stellen, tips delen, en inspiratie opdoen van andere Lightroom-gebruikers. Je hebt levenslange toegang tot deze club en het is een geweldige plek om je fotografievaardigheden te blijven ontwikkelen.

De prijs van de cursus is nu beschikbaar tegen een speciale introductieprijs. Let op, de prijs kan elk moment verdubbelen, en bonussen kunnen vervallen, dus schrijf je snel in om te profiteren van de huidige aanbieding!

Omdat Lightroom regelmatig updates uitbrengt, zorg ik ervoor dat de cursus altijd up-to-date blijft. Nieuwe functies en updates worden in de cursus verwerkt, zodat je altijd toegang hebt tot de nieuwste informatie.

Ja! Als je binnen 14 dagen na aankoop besluit dat de cursus toch niet bij je past, kun je een volledige terugbetaling aanvragen. Ik wil dat je met een gerust hart investeert in je ontwikkeling.

Nee, de video’s zijn alleen online beschikbaar. Dit zorgt ervoor dat je altijd toegang hebt tot de nieuwste versie van de cursus. Je kunt de video’s wel op elk gewenst moment en vanaf elk apparaat met internetverbinding bekijken.

Direct na inschrijving ontvang je toegang tot alle cursusmaterialen en de community. Je kunt dus meteen beginnen met de eerste lessen!

2024 Fotoclub.nl – All rights Reserved