• Dit evenement is voorbij.
apr 23

Workshop Portretfotografie Filmisch zondag 23 april

23 april 2023 @ 10:00 - 15:30

€125
Workshop-Portretfotografie-Filmisch

Workshop Portretfotografie Filmisch zondag 23 april

Tijdens deze workshop portretfotografie zal ik jullie laten zien, maar ook laten ervaren hoe je een shoot optimaal opbouwt. Ontdek hoe je kunt spelen met licht en met schaduw en hoe je techniek, creativiteit kan toepassen in je foto’s. En leer communiceren met je model om sprekende foto’s te maken.

In deze 1 daagse cursus portretfotografie zal zowel de techniek als het creatieve vlak naar voren komen. Hoe kun je Strijp-S gaan zien als decor? We gaan niet werken vanuit een concept, maar we gaan improviseren en alles op Strijp-S bekijken en op wat voor manier we dat kunnen gebruiken om het beeld en sfeer in je filmisch portret te versterken.

Meer informafie en aanmelden Workshop Portretfotografie

Datum: